Loome koos midagi maagilist!

LOOME KOOS BRÄNDI,
MIS KÕNETAB

Olgu sul üksik idee või juba loodud bränd, toode või teenus, see vajab kas visuaalset identiteeti või tugevat strateegiat, kaasajastamist või edasiarendamist? Igal juhul, oled õiges kohas!

Meie kogemustepagas tugineb pika-aegsele koostööle erinevate suurte ja väikeste ettevõtetega, tänu millele oleme tänaseks mitte ainult andekas, vaid ka küps partner.

Viime end kurssi, mõtleme Sinuga kaasa ning läheme koos ideest teostuseni!

KORDUMA
KIPPUVAD
KÜSIMUSED

Sõltuvalt mahust, keerukusest ja spetsiifikast, on kogemused näidanud, et keskmiselt 2 kuni 6 kuud.

Suurepärane, see ongi ideaalstsenaarium! Tule ja tutvusta meile oma ideed ning rakendades oma kogemusi ja kompetentsi, pakume välja võimalikud lahendused, et idee teostatud saaks!

Põnev ja võimalusterohke koht, kus olla, ning kust enamus brände end varem või hiljem leiavad. Igal juhul, teeme koos selle protsessi läbi. Selgitame esmalt probleemi välja ning leiame seejärel koos uue suuna, visuaali, strateegia, lähenemise vms.

Aitame meeleldi ka olemasolevatele süsteemidele edasiarendusi luua!

Iga projekt on erinev. Mahukad projektid hinnastame etappide kaupa ning väiksemate projektide puhul saame üsna täpse hinna-indikatsiooni teha pärast briifiga tutvumist.

PROTSESS

ehk millistest sammudest koosneb projekt

01Tutvumine

ESIMENE KONTAKT

Tutvume sisendiga ning kohtume teiepoolsete võtmeisikutega, saamaks sügavuti aru ettevõttest endast kui ka selle soovidest ja unistustest.

EELTÖÖ

Teeme olemasoleva materjali põhjal eeltööd, otsides lisaks inspiratsiooni ja referentse ka väljastpoolt. Võrdleme Sinu ideed teiste brändidega, kel sarnased ambitsioonid ja väljakutsed ning analüüsime tehtud järeldusi.

02Mõistmine

WORKSHOPID JA SPRINDID

Et jõuda ühisele arusaamale, kuhu me edasi liigume ja mida täpsemalt teeme, positsioneerime nii brändi kui ka selle konkurendid, selgitame välja peamise sihtrühma, teenuse ja/või toote ning leiame brändi tuuma, karakteri ja väärtused.

KONTSEPTSIOON

Töötame välja brändi või toote imagoloogilise külje ning tutvustame ja visualiseerime omapoolseid ideid.

03Loomine

DISAIN

Läbi graafiliste vormide kujundame eelnevalt valminud abstraktsele tervikule juba konkreetsema visuaali. Vastavalt vajadusele valmivad brändile logo, tüpograafia, illustratsioonid, värvikeel jms.

BRANDBOOK

Kujundame ja küljendame projekti sisulise dokumendi, millest saab juhend brändi edasise kommunikatsiooni loomisel.

04Teostamine

LANSSEERIMINE

Teeme viimistluse viimse detailini, juhtides lõplike lahendusteni nii esmased kui ka kõik lähteülesande välised tööd. Vajadusel hoiame sul käest kinni ning toetame sind igati.

PRESENTATSIOON

Vajadusel vormistame presentatsiooni sellest, kuhu oleme ühiselt jõudnud ja milline on koostöö tulemus, ning aitame brändi ka tutvustada.

PROJEKTID

Ülemiste City

Eesti suurima ja kiiremini areneva targa linnaku rebränd.

Ülemiste City on Tallinnas asuv mitmekülgne, teenustega rikastatud ja kiiresti arenev linnak, kus igapäevaselt töötab, õpib ja elab üle 12 000 inimese. Ülemiste City DNA-s on ambitsioon olla suunanäitaja, luues kohalikele talentidele väärtuslik keskkond arenemiseks, kasvamiseks ja õnnestumiseks. Väljendamaks seda selgemalt ka visuaalses keeles otsustas Ülemiste oma brändile värskenduskuuri teha.

Selleks, et õnnestunult kommunikeerida niivõrd erinevaid teemasid nagu näiteks tulevikku vaatav konverents või ping-pongi turniir, on vaja paindlikke tööriistu. Sellest tulenevalt ei ole Ülemiste jaoks defineeritud 3-4 värvi ja graafilist elementi nagu brändidel tavaks saanud, vaid terve spektrum toone ja kujundeid mida saab omavahel kombineerida vastavalt ürituse sihtrühmale ning loodavale meeleolule. Lõime lisaks logo, milles võib hoolikas vaataja samaaegselt näha vappi, Ü-tähte ja tõusvas suunas liikumist.

Puänt raamatupood

Kiiksuga identiteet Puänt raamatupoele ja kirjastusele.

Puändi loojad pöördusid meie poole sooviga lisaks kirjastuse identiteedi loomisele ka poe visuaale uuendada. Algusaegadel loodud illustratiivne ja omanäoline logo oli poodi hästi teeninud, kuid käes oli aeg teha samm edasi ja luua selgem ning laiemat raamatuarmastajate ringi kõnetav identiteet.

Soov oli säilitada Puändi omapära, sealhulgas äratuntav kollane värv. Juurde sai loodud värvipalett, mis põhivärvi võimendaks ja vaheldusrikkust annaks. Lisaks hästi loetav ja soe font Puändile omaste tekstipõhiste sotsiaalmeedia postituste jaoks. Poe turundusmaterjalide jaoks sai loodud illustratsioonid, mis poe omanike sõnul inimeste tähelepanu püüavad ning edukalt uusi raamatusõpru kohale meelitavad.

Euroopa Disainiauhinnad 2022

Hooajaline identiteet Tallinnas aset leidnud Euroopa disainifestivalile

Europea Disainiauhinnad on 2007. aastal alguse saanud Euroopas tegutsevad graafilise, digitaalse, teenusedisaini jt disainivaldkondade inimesi ühendav festival mille hooajalise disaini looja valitakse traditioonilsielt majutava riigi disainibüroode seast. 2022 aasta disini loojateks valiti meid.

Märksõna, mida lahendust otsides saime oli ‘loovus’. Genereerisime erinevaid ideid hoides fookuses soovi, et lõplik visuaal saaks võimalikult laia publiku tähelepanu. EDA keskseks sümboliks on tärni märk, mille, otsides vastust küsimusele kuidas tuua sära ja tähelepanu loovusele ning ühendada erinevate riikide disainerid, soovisime pearõhu panna. Kuna vorm oli paigas, mängisime ruumi ja materjaliga, tehes erinevad 3D katsetusi. Lõppidentiteet oli meeldejääv, kindla värvikombinatsiooni ja kompositsiooniga, kus muutujaks olid erinevad pilkupüüdvad tärnide materjalid.

Eesti Noorsootöötajate Kogu

Uus visuaalne tööriistakast Eesti noorsootöötajatele.

Eesti Noorsootöötajate Kogu (ENK) mittetulundusliku organisatsiooni eesmärk on arendada noorsootööd ja noorsootöötajate professionaalsust. Oma töö ja eesmärkide väljendamiseks ning esindamiseks oli vana bränd aga aegunud.

Brändil puudus ühtne visuaalne süsteem ja vananenud logo ei väljendanud nende väärtusi. Uues visuaalis oli oluline leida tasakaal, mis kannaks tõsiseltvõetava organisatsiooni väärtusi, säilitades samas noortega tegeleva kogule omase mängulisuse. Selleks sai loodud sõbralik ja avatud värvide kombinatsioon, valitud moderne sans serif kirjatüüp ja lisatud aktsenti minimalistliku illustratsiooni keelega. Joontel põhinevad illustratsioonid annavad visuaalsele kommunikatsioonile värskuse, samal ajal sõnumit varjutamata.

Eesti Lastekirjandus Keskus

Värske ja mänguline identiteet lastekirjanduse entusiastidele.

Kliendi jaoks oli oluline, et logos säiliks äratuntav Nukitsamehe sümbol. Kaasajastasime logo uue kirjatüübiga, puhastasime sümbolit ja lisasime ka rahvusvaheliselt kasutatava versiooni.

Visuaalse identiteedi põhielemendiks on dünaamiline ja fantaasiarikas illustratsioonide süsteem, mille keskmes on raamatud ning neid ümbritsevad abstraktselt kujutatud noored. Lõime värvipaleti, mida saab loominguliselt kasutada ja kombineerida. Illustratsioone toetab selge ja funktsionaalne omanäoline kirjatüüp, mida kasutatakse kahes raskuses.