Loome koos midagi maagilist!

Eesti suurima ja kiiremini areneva targa linnaku rebränd.

2021

TEGIME Bränding
Kunstiline juhtimine
Veebidisain
Tüpograafia

AUHINNAD KULDMUNA
Pronks - Rebränding, 2022

Ülemiste City on Tallinnas asuv mitmekülgne, teenustega rikastatud ja kiiresti arenev linnak, kus igapäevaselt töötab, õpib ja elab üle 12 000 inimese. Piirkond sai alguse 19. sajandi lõpus loodud raudteetööstusena, 1930ndatel hakati seal tootma lennukeid, külma sõja ajal aga eksperimentaalseid tehnoloogilisi seadmeid Nõukogude sõjaväele ja kosmosetööstusele. Taasiseseisvumisega jäi tehas tühjaks kuni aastani 2005, mil Mainori juhtfiguuri ja visionääri Ülo Pärnitsa eestvedamisel sündis idee luua Dvigateli varemetele targa äri linn ning anda tõuge Eesti ühiskonna ja majanduse arengule.

Sellest ajast saati on Ülemiste City DNA-s ambitsioon olla suunanäitaja, luues kohalikele talentidele väärtuslik keskkond arenemiseks, kasvamiseks ja õnnestumiseks. Väljendamaks seda selgemalt ka visuaalses keeles otsustas Ülemiste oma brändile värskenduskuuri teha.

Üle aasta kestnud koostöö jooksul mängisime tihedas koostöös kliendiga läbi mitmeid erinevaid lahendusi ning jõudsime tõdemuseni, et klassikaline jäik brändi raamistik ei ole mängulisele start-up’iliku mõtteviisiga linnakule sobilik.

Selleks, et õnnestunult kommunikeerida niivõrd erinevaid teemasid nagu näiteks tulevikku vaatav konverents või ping-pongi turniir, on vaja paindlikke tööriistu. Sellest tulenevalt ei ole Ülemiste jaoks defineeritud 3-4 värvi ja graafilist elementi nagu brändidel tavaks saanud, vaid terve spektrum toone ja kujundeid mida saab omavahel kombineerida vastavalt ürituse sihtrühmale ning loodavale meeleolule.

Kuigi esialgne ülesandepüstitus nägi ette olemasoleva logo säilitamist, jõudsime tulemuseni, et saab teha paremini – soov oli, et logo oleks märgina jõulisem, paremini loetav, vormilt lihtsam ning kannaks endas Ülemiste City ambitsiooni ja progressiusku. Nii jõudsime sümbolini, milles võib hoolikas vaataja samaaegselt näha vappi, Ü-tähte ja tõusvas suunas liikumist.

Lisaks brändi värskendusele sündis seni pigem visiitkaarti meenutava veebilehe asemele uus kodulehekülg, mis annab detailse ülevaate Ülemiste City sisust ja olemusest. Nagu linnak isegi, on veebileht pidevas arengus.

Algusest peale on eesmärk olnud luua väärtuslik keskkond talentidele, et areneda, kasvada ja edu saavutada.

Logo jaoks lõime sümboli, millelt hoolikas vaatleja leiab vapi, Ü-tähe ja ülespoole suunatud liikumise.

Lõime värvide ja kujundite spektri, mida saab kombineerida sündmuse või reklaami tüübi, sihtgrupi ja soovitud meeleolu põhjal.

OTHER
OTHER
OTHER
OTHER
PROJECTS
PROJECTS
PROJECTS
PROJECTS

Veebitööriista visuaalne identiteet rahvusvaheliste kampaanialehtede loomiseks.

Kujundus näituse kataloogile

Kaubamaja ajakirja kaasajastamine

Näitus Ajaloomuuseumi Suurgildi hoones

Külastajasõbralik mitmetasandiline viidasüsteem

Ajatu tervikkontseptsioon sisustussalongile

Visuaalne identiteet Tallinna Juveelitehase loomingu näitusele.

Igat värvi ja kujuga tegelasi kõnetav hooajaline disain linnafestivalile.

Värske minimalistlik identiteet kvaliteetsete ja innovatiivsete päikesekatuste loojale.

Veebidisain Eesti ühele suurimale metsanduskontsernile.

Värske visuaal armastatud laste ja noorte kirjandusfestivalile.

Ringmajandusest inspireeritud hooajaline disain.

Eesti loetuima elustiiliportaali värskendus.

Hooajaline identiteet Tallinnas aset leidnud Euroopa Disainifestivalile

Populaarteaduslik raamat loovusest, mõttevälgatustest, nutineedusest ja põnevatest inimaju saladustest.

Visuaalne konseptsioon ja illustratsioonid heaolu, vaimse tervise ja tasakaalu näitusele.

Kiiksuga identiteet Puänt raamatupoele ja kirjastusele.

Visuaalne identiteet tulevikku vaatavale Future Forum konverentsile.

Uus visuaalne tööriistakast Eesti noorsootöötajatele.

Visuaalne identiteet tuleviku maitsete maaletoojale.

Värske ja mänguline identiteet lastekirjanduse entusiastidele.

Kaasaegse Tallinna vanalinna restorani bränding.

Tiit Pääsukese elu ja tööd kajastav retrospektiivne näitus ja raamat.

Kujundus ja kommunikatsioon Eesti muusikalegendile pühendatud näitusele.

Taimede ilu visuaalse identiteedi keskmes.

Uus välimus legendaarsele võidusõidutoodete tootjale.

Ajaloonäitus, mis kujutab Eesti hariduse lugu läbi sajandite.

Sisekujunduse inspiratsiooni andva kataloogi disain ja kunstiline juhtimine.

Eesti suurima disainituru hooajaline bränding.

Kitarrimuusika armastajate festivali visuaalse identiteedi kannapööre.

Näitus ja raamat, mis tähistavad 100 aastat kunstiharidust Tartus.

Rahvusvahelise ekstreemspordivõistluse hooajaline disain.

Näitus ja raamat, mis annavad läbi moe ja rõivastuse elamusliku sissevaate linnanaise ellu.

Eesti vanima võitluskunstide varustuse poe rebränd.

Modernne bränding mootorspordi ajalugu eksponeerivale muuseumile.

Rahvusvahelise ekstreemspordivõistluse hooajaline disain.

Meeleolukas visuaalne identiteet Kultuuriministeerimu teema-aastale.

Veeremisest inspireeritud bränding velofestivalile.

Eesti esimese vegan ja jätkusuutliku e-poe bränd ja veebileht.

Põhja-Euroopa suurima filmifestivali 20nda juubeli disain.

Õudne ja paljastav kamapaania žanrifilimifestivalile.

Kakskeelse kultuuriajakirja disain ja küljendus.

Eesti ühe vanema ja suurema professionaalse draamateatri rebränd.

Eesti vanima ja suurima animafilmide festivali unenägudest inspireeritud hooajaline disain.