Loome koos midagi maagilist!
Keskkondade loomine paneb meil silma särama, sest see võimaldab otsida ning avastada põnevaid lahendusi just ruumilises mõõtmes. Lahendustega soovime anda omapoolse panuse, et inimeste halli argipäeva natuke elu sisse puhuda.
Peame oluliseks nii minimalistlikke ja funktsionaalseid kui ka silmatorkavaid ning emotsioone loovaid lahendusi. Meil on ka head ja usaldusväärsed partnerid, kes meil kõik võimalikud ja võimatud ideed ellu aitavad viia.
Meil on kogemusi nii näituste, viitade kui keskkondade loomisel. Vajadusel kaasame protsessi tootmis-spetsialiste, sisearhitekte jt. Räägi meile julgelt oma mõtetest!
Ideest võid meile rääkida niipea kui oled selleks ise valmis. Ei oleks esimene kord, kui varajane protsessi kaasamine projektile lisaväärtust toob.
Alati on hea, kui meil on olemas kogu materjal, mida kujundada. Suuremate projektide puhul ei ole see muidugi alati võimalik. Selleks, et saaksime arvestada võimalikult paljude teksti ja kujunduselementide iseärasustega, on hea, kui saadad meile vähemalt esimesed paar näituse paneeli/ korruse viitasid vms. Selle põhjal saame teha maketi, mis on ka ülejäänud sisu kujundamise aluseks.
Selleks, et meie koostöö oleks võimalikult sujuv ja kiire, peaksid materjalid, enne meile saatmist, olema võimalikult lõplikult viimistletud. Kõik hilisemad suuremad parandused tähendavad lisatunde, mida tihtilugu pole vähe. Soovitame tungivalt kasutada ka toimetajat ja korrektorit, et parandada kirjavead enne materjalide disainimiseks üleandmist.
Trükkimiseks mõeldud disainimisel on ülioluline, et pildid ja graafika oleksid kvaliteetsed. DPI: trükiks sobivate mõõtmete korral on kujutis ideaaljuhul 300 dpi, kuid kõige madalamal 200 dpi.
ehk millistest sammudest koosneb projekt
Eesti Tarbekunsti- ja Disainimuuseumis on 2023 aasta maist septembrini avatud näitus ‘Kohalik ilu. Tallinna Juveelitehas’, mis tähistab 1959. aastal asutatud Tallinna Juveelitehast ja selle olulist rolli Eesti disainiajaloos.
Meie ülesanne oli luua visuaalne identiteet, turundusmaterjalid ja näituse graafika, mis ilmestaks näitust ning lihtsustaks külastajatel orienteeruda sadade eksponaatidega näitusel.
Meie linnaruum peab kuuluma inimestele. Liikugu nad jala, rattaga, ühistranspordiga, erivahenditega või millega iganes soovivad. Peaasi, et me arvestaksime teineteisega. Teeme sammu edasi, sest tulevik on täna. Ja tulevik on tänav. Soovist seda vaadet jagada sündiski linnaruumifestival „Tulevik on täna/v.”
Konverentsi visuaalide loomisel võtsime aluseks selle sügavama mõtte ideid ja inimesi ühendada. Selleks lõime abstraktsed vormid, mis sümboliseerivad erinevaid inimesi ja ideid, mis kohtudes ristuvad, ühinevad, üksteist mõjutavad ning uusi mustreid loovad.
Future Forum oli meie jaoks võimalus värskelt loodud Ülemiste City brändiga eksperimenteerida – tõlgendada seda mängulisemalt, luua Forum’i jaoks omanäoline visuaalne keel ja panna selle keskmesse särama värvid, mis on muidu pigem aktsendina kasutusel. Põhiürituse ja väiksemate satelliitide vahel orienteerumise lihtsustamiseks ja foorumi visuaalseks tervikuks ühendamiseks kasutasime alade eristamiseks oranži valgust ning mahulisi F-tähtesid.
2019. aastal täitus 700 aastat Tallinna Toomkooli esmamainimisest ajalooallikates, mille märkimiseks valmis näitus „Tallinna Toomkool – Eestimaa hariduse nurgakivi.“
Ekspositsioon oli jaotunud kolmeks ruumiks ja teemaks: kooli ajalugu, tuntud vilistlased ja nendega seotud esemed/memorabiilia ning tegevustuba. Kolme väga erinevat tuba ja teema käsitlust ühendab kirgas ja aktiivne kollane värvilahendus, mis loob ootamatu ning aktiivse keskkonna. Tasakaalustamiseks on kasutatud mustvalgeid fotosid ja tüpograafilist struktuuri. Et kool sai oma alguse Gooti ajastul ja näitus on ka osa Tallinna 800nda juubeli tähistamisest, sai pealkirjade kirjatüübis valitud Tallinn 800 jaoks loodud kirjatüüp.
Näituse kujundamisel oli peamiseks väljakutseks leida tasakaal – esitleda liigse kitšita lauljatari enam kui 20 karjääri kuldajastust pärinevat, tihtipeale värvikirevat lavakostüümi ja plaadikujundusi ning samas avaldada väärikalt austust elavale legendile.
Ka näituseruumid panid kujundusele mitmeid piiranguid – kitsastesse ja madalate lagedega ruumidesse oli vaja mahutada Anne Veski muljetavaldavalt pikk diskograafia nõnda, et tekstid oleksid loetavad ning kostüümidel küllalt ruumi särada.