Loome koos midagi maagilist!
Olgu tegemist kas väikse rakenduse või tuhandetele kasutajatele mõeldud platvormiga, meie disaini- ja arendusmeeskond aitab teil mõlemal juhul oma brändi, toodet või teenust kasvatada. Otsime lihtsaid lahendusi keerulistele probleemidele, pannes kesksele kohale kasutaja ning seades küsimärgi alla normid, mida pimesi järgitakse, et luua parem kasutajakogemus. Koostöö lõpp-eesmärgiks on teie äri väärtuse tõstmine.
Oleme teinud igas mõõdus digitaalseid lahendusi - nii lihtsaid kampaania- kui ka mahukaid ettevõtete lehti, nii veebipoode kui ka näituste digilahendusi ja äppe.
Kogemused on näidanud, et disainiprotsess võtab keskmiselt 2-8 nädalat, millele lisandub veel veebiarendus, sisuloome ning sisestamine. Kõige rutem oleme veebi üles saanud 1,5 kuuga, samas kui mahukaim projekt on kestnud ligi aasta.
Meie fookuseks on disain, arenduse jaoks on meil aga hea partnerite võrgustik. Teeme koostööd ka klientide poolt valitud arenduspartneritega.
Pakume sisuloomisel koostööd ning aitame Sul oma partnerite hulgast leida copywriteri, fotograafi, animaatori jt.
Oleneb, mis platvormile, mis mahus, millise alamlehtede arvu ja funktsiooniga veebi soovite. Saame vastavalt vajadustele ja eelarvele pakkuda välja sobiva lahenduse. Selleks küsi meilt veebibriifi ja saame koos edasi arutada.
ehk millistest sammudest koosneb projekt
Dekoor usub, et võlu peitub väikestes asjades, usk, mis kõnetab ka nende kliente. See filosoofia inspireeris fotostiili, mis ilmekalt jäädvustab iga esitletava toote eripära. Brändi iseloom peegeldub rahulikus ja ligipääsetavas värvipaletis. Logo, lihtne ja ajatu, kannab nende väärtusi ning meenutab mööbli disaini kuldaega. Nii veebisait kui ka brändielemendid on väljendusrikkad ent minimalistlikud, püüdes kapseldada Dekoori olemust ja kutsudes kliente sukelduma nende maailma.
Foreko on metsanduskontsern, mille peamiseks tegevusvaldkonnaks on kestlik metsamajandamine. Kontserni metsaportfelli kuulub Eesti ja Lätis kokku üle 70 000 ha maid ning see number järjepidevalt kasvab.
Võttes kasutusse Foreko logost ja identiteedist tuletatud looduslähedased värvitoonid ja ümarad nurgad, kujundasime ettevõtte väärtusi peegeldava veebikogemuse. Loodusest inspireeritud illustratsiooni- ja pildikeel toob esiplaanile nende kestliku mõtteviisi ja valdkonna kompetentsi. Tulemuseks on kaunis, pildikeskne ning ülevaatlik digitaalne kogemus, kus on välja toodud kõik Foreko tugevused ning tegevused.
Portaili looja Aljona Eesmaa pöördus meie poole, kuna limitatsioonid lehe disainis ja koodis takistasid sellel väljendada suunanäitaja staatust milleni Portail on jõudnud.
Uue lehe disainis võtsime eeskuju moemaailma suurte tegijate lehtedelt ja Portaili motost: “Online portal with an offline attitude.” Lõime algusest põhjalikult läbimõeldud disainiga, ajakirjaliku tunnetusega lehe, mis on arendatud nõnda, et sisu loojatel oleks suurem kontroll veebi visuaali üle. Kergesti saab vahetada veebi värve ja paremini kontrollida reklaamide asetust.
Veebidisaini lähtepunktiks olid Wisefabi klientide ja edasimüüjate vajadused, eelkõige hästi navigeeritav varuosade kataloog. Pikalt kestnud projekti käigus sai veebileht täieliku suunamuutuse. Panime rõhku minimalismile ja tõstsime fookuse nende suurimale tugevusele – kvaliteetsetele toodetele. Sinimustvalge värvikombinatsioon on tagasihoidlik vihje Wisefabi sünnikodule Eestile.
Ülemiste City on Tallinnas asuv mitmekülgne, teenustega rikastatud ja kiiresti arenev linnak, kus igapäevaselt töötab, õpib ja elab üle 12 000 inimese. Ülemiste City DNA-s on ambitsioon olla suunanäitaja, luues kohalikele talentidele väärtuslik keskkond arenemiseks, kasvamiseks ja õnnestumiseks. Väljendamaks seda selgemalt ka visuaalses keeles otsustas Ülemiste oma brändile värskenduskuuri teha.
Selleks, et õnnestunult kommunikeerida niivõrd erinevaid teemasid nagu näiteks tulevikku vaatav konverents või ping-pongi turniir, on vaja paindlikke tööriistu. Sellest tulenevalt ei ole Ülemiste jaoks defineeritud 3-4 värvi ja graafilist elementi nagu brändidel tavaks saanud, vaid terve spektrum toone ja kujundeid mida saab omavahel kombineerida vastavalt ürituse sihtrühmale ning loodavale meeleolule. Lõime lisaks logo, milles võib hoolikas vaataja samaaegselt näha vappi, Ü-tähte ja tõusvas suunas liikumist.