Loome koos midagi maagilist!

Kaubamaja ajakirja kaasajastamine

2024

TEGIME Bränding
Graafiline disain
Tüpograafia
Trükise disain
Kunstiline juhtimine

AUHINNAD KULDMUNA
Pronks, Trükisedisain, 2024

Ajakiri Hooaeg on Eesti suurima tiraažiga trükis, mis jõuab üle 40 000 kodusse ning mida iseloomustavad Eesti tipptegijate moeseeriad ja erinevate uudisbrändide lood. Kaubamaja soovis meie abi ajakirja kujunduse värskendamisel, eesmärgiga muuta see modernsemaks. Läbi analüüsi ja teiste ajakirjade võrdluse positsioneerisime Hooaja uue väljanägemise, millest pidi saama põhjamaine ajakiri, idee oli kõik ebavajalik ära kaotada. Pärast analüüsi ja mitmete näidete läbivaatamist jõudsime ühise arusaamiseni, et ajakirjale tuleb anda rohkem õhku, et moeseeriad saaksid rohkem tähelepanu ning lugejad saaksid ajakirja rahulikumalt sirvida.

Selle eesmärgi saavutamiseks piirasime artiklite pikkust, vähendasime kirjatüüpide erinevate suuruste kasutamist ning pöörasime rohkem tähelepanu piltidele. Julgust nõudis kliendi poolt ka esikaane lahendus, kus on alati viimase kampaania foto, aga ajakirja esikaanel kasutame seda ilma reklaamtekstideta. Kokkuvõttes tõid mõistlikud piirangud projekti olulistele osadele tähelepanu ning viisid lähemale kliendi soovi, et Kaubamaja ajakiri võiks kaunistada moodsate kodude diivanilaudu.

Hooaeg jõuab üle 40 000 kodusse kogu Eestis.

Uus lähenemine toob elu igasse lehekülge.

OTHER
OTHER
OTHER
OTHER
PROJECTS
PROJECTS
PROJECTS
PROJECTS

Veebitööriista visuaalne identiteet rahvusvaheliste kampaanialehtede loomiseks.

Kujundus näituse kataloogile

Näitus Ajaloomuuseumi Suurgildi hoones

Külastajasõbralik mitmetasandiline viidasüsteem

Ajatu tervikkontseptsioon sisustussalongile

Visuaalne identiteet Tallinna Juveelitehase loomingu näitusele.

Igat värvi ja kujuga tegelasi kõnetav hooajaline disain linnafestivalile.

Värske minimalistlik identiteet kvaliteetsete ja innovatiivsete päikesekatuste loojale.

Veebidisain Eesti ühele suurimale metsanduskontsernile.

Värske visuaal armastatud laste ja noorte kirjandusfestivalile.

Ringmajandusest inspireeritud hooajaline disain.

Eesti loetuima elustiiliportaali värskendus.

Hooajaline identiteet Tallinnas aset leidnud Euroopa Disainifestivalile

Populaarteaduslik raamat loovusest, mõttevälgatustest, nutineedusest ja põnevatest inimaju saladustest.

Eesti suurima ja kiiremini areneva targa linnaku rebränd.

Visuaalne konseptsioon ja illustratsioonid heaolu, vaimse tervise ja tasakaalu näitusele.

Kiiksuga identiteet Puänt raamatupoele ja kirjastusele.

Visuaalne identiteet tulevikku vaatavale Future Forum konverentsile.

Uus visuaalne tööriistakast Eesti noorsootöötajatele.

Visuaalne identiteet tuleviku maitsete maaletoojale.

Värske ja mänguline identiteet lastekirjanduse entusiastidele.

Kaasaegse Tallinna vanalinna restorani bränding.

Tiit Pääsukese elu ja tööd kajastav retrospektiivne näitus ja raamat.

Kujundus ja kommunikatsioon Eesti muusikalegendile pühendatud näitusele.

Taimede ilu visuaalse identiteedi keskmes.

Uus välimus legendaarsele võidusõidutoodete tootjale.

Ajaloonäitus, mis kujutab Eesti hariduse lugu läbi sajandite.

Sisekujunduse inspiratsiooni andva kataloogi disain ja kunstiline juhtimine.

Eesti suurima disainituru hooajaline bränding.

Kitarrimuusika armastajate festivali visuaalse identiteedi kannapööre.

Näitus ja raamat, mis tähistavad 100 aastat kunstiharidust Tartus.

Rahvusvahelise ekstreemspordivõistluse hooajaline disain.

Näitus ja raamat, mis annavad läbi moe ja rõivastuse elamusliku sissevaate linnanaise ellu.

Eesti vanima võitluskunstide varustuse poe rebränd.

Modernne bränding mootorspordi ajalugu eksponeerivale muuseumile.

Rahvusvahelise ekstreemspordivõistluse hooajaline disain.

Meeleolukas visuaalne identiteet Kultuuriministeerimu teema-aastale.

Veeremisest inspireeritud bränding velofestivalile.

Eesti esimese vegan ja jätkusuutliku e-poe bränd ja veebileht.

Põhja-Euroopa suurima filmifestivali 20nda juubeli disain.

Õudne ja paljastav kamapaania žanrifilimifestivalile.

Kakskeelse kultuuriajakirja disain ja küljendus.

Eesti ühe vanema ja suurema professionaalse draamateatri rebränd.

Eesti vanima ja suurima animafilmide festivali unenägudest inspireeritud hooajaline disain.