Loome koos midagi maagilist!

Ringmajandusest inspireeritud hooajaline disain.

2022

TEGIME Kunstiline juhtimine
Hooajaline bränding
Graafiline disain
Näituse disain

Eesti Disainiauhinnad on kahe aasta tagant toimuv konkurss, millega tunnustatakse head disaini kasutamist, tuuakse avalikkuse ette valdkonna trendid ja juhitakse tähelepanu disaini rakendamise erinevatele võimalustele ning sellest saadavale väärtusele. Disainiauhinnad on osa Disainiöö festivalist, mille selle aastane teema oli ‘Green Design WTF?’ ehk ‘Way to the Future’.

Olles eelmistel auhindadel pärjatud Aasta Disaineri(te) tiitliga, oli sel aastal meie ülesanne luua ürituse visuaalne identiteet, mille jaoks võtsime lähtepunktiks rohelise disaini põhimõtted.

Alustasime protsessi auhindadele tehnilise lahenduse otsimisest. Ringmajanduse teemast inspireerituna tekkis mõte auhinnad valmistada taaskasutatud materjalidest ja see viis koostööni Precious Plastics Estonia’ga, kes pakub taaskasutatud plastikust lahendusi.

Auhinna A4 suurus oli seni suurim formaat, mida nad PP toota katsetas. Sellise suuruse ühtlane sulatamine ja kvaliteedi tagamine oli oodatust raskem, kuid mitmete katsetuste tulemusel leiti toimiv lahendus. Osa lõpliku toote võlust on iga eksemplari unikaalne muster ja kohati lainetav serv, mis reedab toote taga olevat käsitööd. Ühe diplomi tootmisel said uue elu ca 100 pudelikorki ja ainulaadsust lisab veelgi näiteks võidu auhinna sisse paigutatud kuldne kork millel näha tekst “Võidu värv on kuldne”.

Auhinna tehnilise lahenduse läbi tekkiv põnev värviline objekt oli ka inspiratsiooniks ürituse visuaalse identiteedi loomisel – ekraanidel sulanduvad mänguliselt värvid samamoodi nagu plastik kuuma pressi vahel.

Ürituse osaks on ka mööda Eestit ringi reisiv modulaarne nomineeritud ja võidutööde näitus. Kuna näitus on kakskeelne ja inforikas, läks põhiline töö selge ning lihtsasti jälgitava struktuuri loomisele. Lõpptulemuseks on silmatorkav ja hästi loetav näitus, mis koostöös sisearhitekt Tõnu Kalpuse struktuuridega mõjub erinevates lokatsioonides värskelt ja väärikalt.

Ürituse visuaalid on inspireeritud auhinna tehnilisest lahendusest – plastiku sulamisest.

Ürituse osaks on ka mööda Eestit ringi reisiv modulaarne nomineeritud ja võidutööde näitus.

Inspireerituna disainifestivali teemast, oli eesmärk luua auhinnad taaskasutatud materjalidest.

OTHER
OTHER
OTHER
OTHER
PROJECTS
PROJECTS
PROJECTS
PROJECTS

Veebitööriista visuaalne identiteet rahvusvaheliste kampaanialehtede loomiseks.

Kujundus näituse kataloogile

Kaubamaja ajakirja kaasajastamine

Näitus Ajaloomuuseumi Suurgildi hoones

Külastajasõbralik mitmetasandiline viidasüsteem

Ajatu tervikkontseptsioon sisustussalongile

Visuaalne identiteet Tallinna Juveelitehase loomingu näitusele.

Igat värvi ja kujuga tegelasi kõnetav hooajaline disain linnafestivalile.

Värske minimalistlik identiteet kvaliteetsete ja innovatiivsete päikesekatuste loojale.

Veebidisain Eesti ühele suurimale metsanduskontsernile.

Värske visuaal armastatud laste ja noorte kirjandusfestivalile.

Eesti loetuima elustiiliportaali värskendus.

Hooajaline identiteet Tallinnas aset leidnud Euroopa Disainifestivalile

Populaarteaduslik raamat loovusest, mõttevälgatustest, nutineedusest ja põnevatest inimaju saladustest.

Eesti suurima ja kiiremini areneva targa linnaku rebränd.

Visuaalne konseptsioon ja illustratsioonid heaolu, vaimse tervise ja tasakaalu näitusele.

Kiiksuga identiteet Puänt raamatupoele ja kirjastusele.

Visuaalne identiteet tulevikku vaatavale Future Forum konverentsile.

Uus visuaalne tööriistakast Eesti noorsootöötajatele.

Visuaalne identiteet tuleviku maitsete maaletoojale.

Värske ja mänguline identiteet lastekirjanduse entusiastidele.

Kaasaegse Tallinna vanalinna restorani bränding.

Tiit Pääsukese elu ja tööd kajastav retrospektiivne näitus ja raamat.

Kujundus ja kommunikatsioon Eesti muusikalegendile pühendatud näitusele.

Taimede ilu visuaalse identiteedi keskmes.

Uus välimus legendaarsele võidusõidutoodete tootjale.

Ajaloonäitus, mis kujutab Eesti hariduse lugu läbi sajandite.

Sisekujunduse inspiratsiooni andva kataloogi disain ja kunstiline juhtimine.

Eesti suurima disainituru hooajaline bränding.

Kitarrimuusika armastajate festivali visuaalse identiteedi kannapööre.

Näitus ja raamat, mis tähistavad 100 aastat kunstiharidust Tartus.

Rahvusvahelise ekstreemspordivõistluse hooajaline disain.

Näitus ja raamat, mis annavad läbi moe ja rõivastuse elamusliku sissevaate linnanaise ellu.

Eesti vanima võitluskunstide varustuse poe rebränd.

Modernne bränding mootorspordi ajalugu eksponeerivale muuseumile.

Rahvusvahelise ekstreemspordivõistluse hooajaline disain.

Meeleolukas visuaalne identiteet Kultuuriministeerimu teema-aastale.

Veeremisest inspireeritud bränding velofestivalile.

Eesti esimese vegan ja jätkusuutliku e-poe bränd ja veebileht.

Põhja-Euroopa suurima filmifestivali 20nda juubeli disain.

Õudne ja paljastav kamapaania žanrifilimifestivalile.

Kakskeelse kultuuriajakirja disain ja küljendus.

Eesti ühe vanema ja suurema professionaalse draamateatri rebränd.

Eesti vanima ja suurima animafilmide festivali unenägudest inspireeritud hooajaline disain.